Monday, April 26, 2010

cuti musim panas sudah bermula. kah3..

fuh, fuh, fuh dan fuh. lega sangat2 final exam dh habis, n now aku dh berada di rumahku yang indah dan permai. bukan nk kate ape la, tension gile time exam aritu sampai demam2. harapan aku, semoga result sem ni lebih2 elok dari sem lepas n semoga cuti 2bulan ni dpt aku gunekn sebaik mungkin. nk kongsi sikit la something yg aku plan nk buat time cuti sem ni:

1. aku nk balaja masak.. haha, ni secara x rasmi je. xdelah aku nk g sekolah memasak plk. masak kt uma then sruh my dad rase sudahlah.



ha yg ni bukan aku yg buat.. haha. mcm senang kn. letak pisang je keliling dia.

2. aku nk kongsi 1 label psl secret resepi ngn korang semua, klu korang perasan bru 1 resepi je aku post kt blog ni, tnggu la ye, aku try buat dlu, klu jd n nmpk sedap aku kongsi resepi tu ngn korang semua. resepi kek batik aku tu not bad la.... dh de sorang followers yg berjaya. *bangge*



3. dlm mase seminggu ni aku nk g dating, hehe.. ingt senang ke nk jumpe, tu pun tah sempat ke x, jumpe sekali dua pun jd la. next week dia dh nk blk UTM, semoga segalanya bermakna. sory too my friend, hanna hakimi sbb aku x hiraukn rayuan dia lngsung tuk g mendaki 30hb ni, ni semua nk date punye psl la. haha..





4. time cuti ni jgk aku dh plan nk g reunion darjah 6 batch 2002. dekat 8 tahun x jumpe ngn budak2 ni, semuanye dh ade kerjaya masing2, tempat belajar pun lain2. harap2 plan yg satu ni jadi. bila, di mana, nk g naik ape tu aku x pasti lg.




5. aku syok sendiri je plan bende ni, plan nk g bukit merah, x pun g genting, x pun... haha.. poyo tol. aku nk la jgk cuti2 malaysia ngn family aku cuti sekolah bulan 6 akn dtg, nnt aku bincang la ngn mama. harap2 proposal aku di terima. dgn bos sorang ni bkn boleh sgt g berjalan sesuka hati. haish... masalah2..





6. last, aku plan nk jage anak sedara aku.. wah.. no,no,no, word *JAGE* tu x sesuai, aku jus nk main2 je ngn dia. hehe.. x lame lg aku dh nk jd auntie. Auntie zi? @ auntie ti? whatever.. yg penting ank sedare aku ni lelaki. maybe dlm smggu, 2 lagi kua la tu. abg ajim nk letak nme anas, jus nice.=)

ala tomey... mcm ni ke muke ank sedare aku nnt? sure la muke dia ala2 melayu campur jawa, xkn la mcm mat saleh plk. hehe. x sabar nk ade ank sendiri. ok.. aku dh berangan.. hmmm..=) lalalala....

No comments: