Wednesday, April 28, 2010

LOSER lah kau ni

loser gile aku arini..

firsly, aku loser sbb buat muffin cake x jadi, hajat hati nk bagi si dia tersyg.. tp apakan daye, mula2 muffin tu jadi cake biase, tu xpe lg, time bakar tu hangus plk, terlebih tepung.. haish, mmg membazir tu hobi aku la kn.

second, pehal aku nk marah2 time si dia kate x jd date sbb bru lepas excident. dh la aku x tau cite sebenar, then nk memberontak n konon2 nk menangis sampai kua air mata darah. common zihan.. try fhm dia blh x?? kesian punye psl @ tah knp dia msg, "ok.. i dtg" lebih kurang cmtu la msg dia, hehe.aku pun excited la g tmpt biase kitorg berjumpa. nasib baik dia x pape, tpak tgn je luke2 sikit. rase mase tu nk je peluk cium2 kate, tenkiu coz snggup gak dtg even u bru pas excident, ops! nasib baik iman masih kuat mse tu.

ok, losernya aku ni tuk kli yg ke 3. time kitorg nk blk, mto si dia rosak.., maybe plug kne air ujan, nasib baik moto karisma JJB 2613 aku tu stil bernyawa. aku pun bertindak ala2 heroin filem hindustan or filem autopsi yg bru aku tgk semalam, tnggu dia jugak tu even dh bnyk kli dia sruh aku balik. x sampai aty wo nk tggl dia sorang2. sambil tggu kwn dia dtg nk tolak moto, tibe2 aku nmpk polis 3 org meronda kt situ, ha cuak2, mesti r cuak, b4 polis tu tny "dik2, tgk lesen boleh" ha baik lah aku cabut awal2. tggu la aku de lesen jap lg, habis satu bp aku round, bkn bp je, kl pun aku sebat. hampir2 nk kene gak sbnrnye, time aku kua dr parking, polis muda 2 org ni mengade2 nk thn aku, cuak gile kot... ah, bile aku tgk cara polis tu tahan ala2 miang, aku pun mls nk lyn. loser kn aku tggl dia semata2 takut ngn polis.

sedih sgt2 dgn keloseran aku, semoga hari2 mendatang lebih bermakna buat diri aku dan dia.anyway, aku HAPPY la even mcm2 dugaan melanda. ececeh,,, sory la, post yg satu ni emo sikit. janji lepas2 ni aku kongsi resepi kek muffin yg betul2 punye. ok, c ya!


No comments: