Saturday, March 19, 2011

Hot air balloon festival

SALAM
Hello guys! come and join me tomorrow at hot air balloon festival, presint 2 Putrajaya.

Festival yang di adakan setahun skali di malaysia ini mmg sangat mengkagumkan rakyat jelata kerana terlalu ramai yang teruja untuk menyaksikan belon panas dgn corak yang menarik bertebaran di angkasa.

Anda bukan saje boleh melihat, malah kpd sesiapa yg teringin untuk menaiki belon tersebut boleh lah membayarnye dgn setiap sekepala berharga rm10, klu x silap saya lah. itu pun x tinggi mne dia naik. hehe..nk terbang tinggi lg maybe makan ratus ringgit.

Terdapat pelbagai aktiviti menarik menanti anda di sana. klu td saya dpt saksikan persembhn kumpulan underground dan persembahn bunga api yg mmg meletoop, tah esok sape tahu ade lg yg lebih menarik kn kn..

Tentang parking, anda disarankan untuk mengamalkan konsep win win situation di situ. berebut2 juga, tp ingt ye kite mestilah menjadi pemandu yg berhemah.

Oleh itu,mari mari mari lah beramai2 memenuhi ruang legar presint 2, pelbagai booth dan gerai2 yg semestinya memberikan anda kepuasan. hah, ayat xleh pergi.

okey2.. untuk pngetahuan semua, saya sudah pun berada di putrajaya, presint 11 dan esok skali lg saya akn menjejakkn kaki ke festival tersebut. kali ni pergi dgn family abg pula..

esok i upload foto k

so, see uols tomorrow..!!

lot of love - zihan
peace..(^_^)

No comments: