Thursday, July 22, 2010

kerinduan lagi, penat!

kebelakangn ini aku sgt sibuk. jam kredit dh la bnyk mak ai, 27. nk dftar subjek mcm2 hal jadi. tuka sne tuka sni, mntk borang sne, borang sni, cri org sne, org sni. last2 dftr subjek seni tari, x abis2 tari. abis tu xkn nk amik silat gayung plk kn. penat!

clas selalu start kul 8 pagi, habis clas pkul 5ptg. ha..amik kau. dulu mse 1st year kos aku la paling hebat, strt clas pkul 11 abis kul 2. kdg2 xde clas lngsung. main2 je. kt ts tu mmg slalu nmpk muke budak evh je. skrg ni nk relax pun x de mse. penat!

nk kumpul merit punye pasal awal2 lg dh isi borang nk join pesta konvo. then dpt la jd exco publisiti. ni naik sem mula la busy cri ahli 1st year. pastu bile dh jd exco kne la g meeting kn. meeting dan meeting. penat!

ok. ade lg... mule2 kate je xmo join lg kelab kebudayaan. tp nk xnk kne la terlibat jgk. duit pendahuluan sem lepas pun aku xdpt lg. haish! nasib baik x terdesak nk gune duit. xpe.. sbr..
then ni dh mula la nk cri pelapis bru. kejap lg de pertndingn tarian n boria tuk pesta konvo. awal2 ni mmg la bz pasal konvo. tiap mlm kne trun dewan. tgk bakat2 bru. ajar sikit2. td aku escape, sakit kepala, sakit badan, sory kwn2. penat! penat! penat!

bile la aku nk start study ni. perlu ada wawasan, perlu ada impian, perlu itu mmg aku perlu ada.

kini aku sering berduka. memikirkn krisis yg x abis2 mengganggu gugat.

post aku asyik2 nk suram je kn. ok, skrg ni aku pk nk balik uma je. tiap sabtu de clas...hua..mama.. ayah.. rindu... sedih..
sob3..=(

No comments: