Thursday, June 3, 2010

aKU X sehebat KALIAN

ok, i mcm x percaya jam sekarang menunjukkan pukul 7.30pagi.
OMG!! tanpa melabuhkn semula punggung di katil, i menggagahkn diri trun dan bersila di karpet yg empuk dgn laptop diribaan.

ehem2.. saje melambatkn proses. eh, on fb dululah. ok.. bnyknye hana post something on my wall. hehe, ade ke patut dia kate i pura2 offline. sory la kwn, mlm td x excited pun, so offline memanjang.

dgn harapan yg tinggi, mengharapkan rahmat jumaat dan sinar sang suria di pagi hari. dimulakan dgn BISMILLAH. klik new tab, taip smp.ukm.my. klik!

tup tup... erm...aaaaaaarrrrrrrrrgggghhhhhh!!! speechless.. apa aku rasa ni.. dlm hati *knp result kt U x sama mcm result kt MATRIK?* ok.. jwpnnye i dh tau, u banyak main la zihan, ayo... jln saje keje u mcm mne mau skor A.. ala.. mse ni la terfikir, ada x program skor A buat soalan budak universiti? klu de bg la i buat.. plez la skor A.. cipta soalan tuk budak U plk, then boleh i promote kt kwn2 UKM. *wah, business x lupe..dlm mata bnyk duit ni*

mood hari ini sudah hilang. tp xpe, dgn bertemankn lgu
Beyoncé - I'd Rather Go Blind pemberian aten aku mula naik angin. eh.. apa da.. tolong kalian.. aku perlu semangat.. hu.. sob3..

to hanna: *mse ni aku x tau lg result ko* so aku nk ckp mcm ni, harap ko lulus tuk mohon JPA next sem. aku tahu ko boleh.

to aten: gile la weh...!! klu engKau gembira tepuk tangan, pap pap. he.. tq sbb lagu pemberian ko buat aku tenang.

to farhan: tahniah di atas result anda yg mantap! teruskn perjuangan selagi nyawa dikandung badan. ececeh. cayang u..(^-^)


sudah! cukup! jgn patah hati ok, cool.. relax.. actually ok jugak tu result u zihan, at lis ade peningkatan, jgn x percaya ok! *sje sedapkan ati*. dh2. skrg amik penyapu, mula buat keje.

bubye.

No comments: