Monday, February 15, 2010

menarik hari ini

arini besday bff saya, name dia fazreena. kwn saya drpada form1 sampailah sekarang. tp skrg dia still kt matrik, its ok, saya tau dia boleh berjaya masuk uni jgk, common uyin! (always support her)

nk tau x, awal2 lg mama dh warning xle g ikut berkelah kt bekok tu, menantu kesayangn mama nk balik arini, tu yg tenaga kitorang adik beradik dikerah. he.. kemas la uma dr pg, mama x abis2 membebel, *ep! x baik ngumpat mama* sory mama.. ok, then dh penat sgt tghari tu kitorang rehat2 kt bilik, tibe2.... ktorg dgr bunyi mercun kt kilang besi sebelah ni, abg n adik laki saya cepat2 je terus mandi nk g tgk tiger dance. mmg tiap taun kilang besi ni bt open house. mcm2 makanan ade, sambil tgk persembhn tiger diorg tu. ayah saya pun x terkecuali, terus je start moto g sne, niat nk mkn sate je la 2. so saya pun dh siap2 nk g, tp mmg kempunan la sbb akk saya xnk g, geram tol.. sedih giler x dpt tgk tiger tu. xkn la saya sorang pmpuan nk g, segan la kn. bende ni la yg bt saya kempunan arini.:(

ptg plk pkcik2 ajak men boling..!! haha. best la g ramai2.. best giler..ehem2.. (nk imbas kembali tulis karangan berformat laporan, dulu kt sekolah terer ni)

LAPORAN PERMAINAN BOLING
DI PACIFIC BOWLING CENTRE

kami tiba di boling centre BP Mall tepat jam 6.30ptg. setibanya di sane, pakcik terus sahaja membooking tempat untuk kami satu family. suasana di persekitaran sungguh hingar dengan bunyi deruman buah pin yg jatuh akibat hentaman boling oleh orang2 yg mencari keseronokan di ptg hari. (ok, zihan dh merepek, ayat x best, klu cikgu jamal bace ayat mcm ni confirm xde markah langsung)
laporan tamat. haha

ramai sgt org men boling arini.ish! time kitorang nk men la korang sibuk2 dtg, ari2 biase xnk plk dtg. (knp aku mesti menyalahkan mereka2 yg tidak berdose ini?) . sambil tggu tempat kosong adik saya yg laki tu ajak g kdai kasut, mmg saya kesian pun tgk selipar yg dia pki dh buruk tahap cipan. dh boleh bt baling anjing yg selalu merayau kt belakang umah saya. pilih punye pilih dia berkenan dgn kasut itam putih yg ade sign less 50%. hehe.. x la melayang sgt duit saya. bile akk dh coling2, ktorang cepat2 naik ats, permainan dh nk start. fuh2, dgn langkah yg penuh confident saya pun pergi membuat balingan jitu, manusia2 disekeliling begitu asyik menjerit, "longkang2x!!" saya tidak mempedulikan rayuan mereka dan... strike!! (haha.. cam tipu je cite aku ni, poyo tol). huahua.. yg best nye, setengah jam pastu mama, ayh, abg sulung n wife dia dtg jgk, ingtkn xnk join td. cube bygkn seorg ustaz g men boling.. ha cepat bygkn...hmmm.. x dpt dibayangkan.. he,, tp ayah saya pun men jgk td.. 1st time kot dia main. klaka la plk.. klu ank2 murid ayh saya nmpk mesti diorg gelak, tp kitorg x kisah, ayah kn cool..
ni la ayah saya. hebat tau.

No comments: